-------------------------------------------------

ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΙΠΩΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΥΤΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ - ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΠΩΝΥΜΩΝ ΚΑΙ ΜΗ

Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: "ΣΤΑΥΡΩΣΟΝ ΜΕΝ, ΑΚΟΥΣΟΝ ΔΕ"

Σταύρωσον μεν, άκουσον δε  !!!!!!!!   Μην πετροβολάτε « μόνο»  τους Ιδιοκτήτες !!!!!

‘Έλαβα το παρακάτω ηλεκτρονικό μήνυμα από έναν / μια   συναγωνιστή/ συναγωνίστρια. Δεν θέλω να τον / την  ονομάσω γιατί δυστυχώς  δεν είναι μόνο ένας ‘η μία, αλλά  «είστε»  πολλοί. Και  αυτά τα  πιστεύετε όλοι σας. Και επειδή έχουν ειπωθεί πολλά τόσο σε μένα όσο και στην οικογένεια μου, καλό θα ήταν να δοθεί ένα τέλος. Δεν δέχομαι μύγα στο σπαθί μου.
 Η μοίρα τα έφερε έτσι ώστε  στην επίδικη έκταση του ΧΥΤΑ στο Μαύρο Βουνό Γραμματικού να είμαι ιδιοκτήτης. Και για να ακριβολογούμε κατέχω το 1/20 της επίδικης έκτασης.
Τον αγώνα μου κατά του ΧΥΤΑ θα το έδινα είτε ήμουν, είτε δεν ήμουν ιδιοκτήτης. Μεγάλωσα στο Γραμματικό.
Δεν συνηθίζω να μιλάω για τον εαυτό μου, αλλά επειδή με έχετε φέρει στα όρια μου, καλό θα ήταν να μάθετε λίγα πράγματα για μένα.
Σπούδασα μόνος μου, εργαζόμουν στο ΣΙΚΑΓΟ – Αμερική τα καλοκαίρια για να μπορούσα να σπουδάσω το χειμώνα στη Βρετανία και παράλληλα να φροντίζω την οικογένεια μου . Έφυγα από το σπίτι μου με μια βαλίτσα  και 300 δολάρια ,( και αυτά ήταν δανικά ), και μια υπόσχεση τιμής  στο  Πατέρα μου ότι μια μέρα θα είναι πολύ υπερήφανος  για μένα.
Όπου και να βρέθηκα στο κόσμο, ότι και αν έκανα δεν γύρισε κανείς να μου πει τίποτα.  Δεν έδωσα το παραμικρό δικαίωμα σε κανέναν. Στάθηκα στο ύψος μου, δεν φύλησα κατουρημένες ποδιές, δεν γλύφω εκεί που φτύνω.   Απεναντίας θα έλεγα, όλοι μα όλοι κοίταξαν να με κατασπαράξουν και πώς να με βάλουν στο χέρι. Λέγοντας αυτά θέλω  να σας πω ότι δε μας «τρέχουν» τα χρήματα. Βιοπαλαιστές είμαστε, και μάλιστα τίμιοι.
Όλοι έπεσαν πάνω μας ότι οι ΓΚΙΚΕΟΙ θέλουν την αποζημίωση. Δεν ξέρω για τους άλλους συνιδιοκτήτες, αλλά για τον Αδαμάντιο  Γκίκα, το Πατέρα μου δεν έχετε το δικαίωμα να πείτε το παραμικρό.
Πράγματα που έπρεπε να τα κάνουν οι Τοπικοί άρχοντες, κλήθηκαν να σηκώσουν το βάρος οι Ιδιοκτήτες ή  για να ακριβολογούμε  κάποιοι από τους ιδιοκτήτες.
Όταν ρωτήσαμε το κόστος από γνωστό τοπογράφο για να μας οριοθετήσει τα καθαρά στρέμματα με GPS, μας ζήτησε  9000 ευρώ. Στη συνέχεα 8000 ευρώ και το καλύτερο που θα μπορούσε να κάνει ήταν 5000 ευρώ. Φιλική τιμή. Ξεχνώντας ότι αν γίνει το έργο του ΧΥΤΑ θα θιγεί και αυτός.   
Αφού ζήτησα τη βοήθεια από τι Κοινότητα Γραμματικού για το  GPS και ακόμα περιμένω απάντηση. Πείρα το θάρρος και ζήτησα τη βοήθεια από το Κύριο Καρίνο Ζώη. Ο άνθρωπος έδειξε ενδιαφέρον και  τοπογράφος πήγε και οριοθέτησε τα καθαρά στρέμματα.
Αμέσως μετά έλαβα τηλεφωνήματα ότι τώρα πρέπει να πάω να καθαρίσω. Πώς να πάω και με τι να πάω ??????????? Μόνος μου ???????????????????????  Μου είπαν να πάω να καρφώσω  στα καθαρά στρέμματα. Ναι, αλλά όταν συμβουλεύτηκα δικηγόρους μου είπαν ότι ενδέχεται να πάω αυτόφωρο για ΑΥΤΟΔΙΚΙΑ. Αυτό ήταν    ?????  Αυτό θέλετε ????????  Και θα έρθετε μετά να με βγάλετε από την Φυλακή ????
Έγινε πληρεξούσιο σε δύο δικηγόρους του Κύριου Καρίνου και εχτές 21/10/2010 βρέθηκαν στο χώρο του ΧΥΤΑ εκτελώντας τις εντολές μου. Δηλαδή τι ???? Να βγουν αμέσως οι μεμβράνες από  την καθαρή ιδιοκτησία. Ζήτησαν μάλιστα να πάνε αυτόφωρο τον υπεύθυνο του έργου. Η αστυνομία τίποτα δεν έκανε από αυτά και κατατέθηκε μήνυση.
 Τι άλλο έπρεπε να κάνω και δεν έκανα ???????????????????????????????????????????
Ποίος έκανε πίσω ?????????????????????????????? Ποίος κώλωσε ??????????????
Βέβαια φράσεις ειπώθηκαν του τύπου, κώλωσε ο δικό σου. Έκανε πίσω ο δικό σου !!!
Δεν έλπιζα να ακούσω κάποιο καλό λόγο. Δεν το θέλω.  Οφείλω όμως να σας ενημερώσω και να σας πω τα καθέκαστα. Και να πω ένα μεγάλο μπράβο  σε αυτούς που μέχρι σήμερα έχουν καταφέρει πολύ καλά να σας κοιμίσουν. Και πιστέψετε με ότι σας έχουν ρίξει μεγάλη δόση υπνωτικού. Υπήρχε από την αρχή του αγώνα μας  ένας μπούσουλας ???
Το λιγότερο που μπορείτε να κάνετε είναι να σεβαστείτε τον αγώνα και την προσπάθεια κάποιον ανθρώπων. Γιατί και τον Κολοκοτρώνη μετά την απελευθέρωση του έθνους , φυλακή πήγε.
Δυστυχώς αυτοί είμαστε !!!

Με Τιμή

Κυριάκος Γκίκας

ΣΧΟΛΙΟ
Άλλη μια απόδειξη του πόσο εύκολα δικάζουν και καταδικάζουν κάποιοι. Πόσο εύκολα κρίνουν και επικρίνουν. Οι 'άκαπνοι" τους "μπαρουτοκαπνισμένους". Οι αμέτοχοι τους συμμέτοχους. Οι απαθείς τους παθιασμένους.
Όσα λάθη και να κάνει κανείς η ιστορία του δεν αλλάζει.
Κι ο Κυριάκος ο Γκίκας, κατά την γνώμη μας έχει κάνει και λάθη, όπως ο καθένας μας. Όμως ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΓΩΝΑ. Κι ο αγώνας του είναι πολύ πάνω από τα όποια λάθη του.
Με πόση ευκολία, όμως, κάποιοι απονέμουν χαρακτηρισμούς!!!
Φίλε Κυριάκο ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΟΥ. Μην υποκύπτεις στην συκοφαντία.
Για κάποιους από εμάς ο αγώνας δεν γίνεται για τα "μπράβο" και τα "ζήτω", αλλά για την ουσία του προβλήματος, για τον τόπο μας
Είτε πετύχεις είτε όχι είσαι ήδη δικαιωμένος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: