-------------------------------------------------

ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΙΠΩΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΥΤΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ - ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΠΩΝΥΜΩΝ ΚΑΙ ΜΗ

Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ. ΕΓΩ ΔΕΝ "ΓΙΟΡΤΑΖΩ".

  • γράφει ο Γιώργος Κόλλιας
"Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 5 Ιουνίου και αποτελεί το κύριο όχημα του ΟΗΕ από το 1972 για την ενημέρωση του παγκόσμιου κοινού για τα περιβαλλοντικά προβλήματα."..
Για την σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος μόνο το παραπάνω κείμενο έχω να γράψω,
Γιατί για ποιο Περιβάλλον να γράψω όταν δίπλα μου συντελείται ένα περιβαλλοντικό έγκλημα, με την κατασκευή του ΧΥΤΑ στο Γραμματικό και κανείς δεν αντιδρά;
Γιατί για ποιο Περιβάλλον να γράψω όταν απαθείς, άβουλοι και μοιραίοι οι πολίτες της Αττικής αποδέχονται την "περικύκλωση" τους από 3 ΧΥΤΑ (Γραμματικό, Κερατέα και Φυλή);
Γιατί για ποιο Περιβάλλον να γράψω όταν, συμβιβασμένοι, οι δημοτικοί άρχοντες διαπραγματεύονται το μέγεθος της καταστροφής;
Γιατί για ποιο Περιβάλλον να γράψω όταν, έρμαιοι της κρατικής προπαγάνδας, οι διάφοροι "Φορείς" αναλώνονται σε συζητήσεις περί "ΧΥΤΑ", "ΧΥΤΥ", 'ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΩΝ ΚΑΥΣΗΣ", στα πλαίσια πάντα ενός,  καταστροφικού για την Αττική, Περιφερειακού Σχεδιασμού;
Γιατί για ποιο Περιβάλλον να γράψω όταν στις τοπικές κοινωνίες επικράτησε η διαίρεση των απόψεων, αντί του πολλαπλασιασμού της συμμετοχής;
Συμφωνώ με την προστασία της αρκούδας της Πίνδου, της καρέτα-καρέτα του Λαγανά, του γυπαετού και άλλων προς εξαφάνιση ειδών, αλλά ποιος νοιάζεται για το "προς εξαφάνιση" περιβάλλον της Αττικής;
Συμφωνώ με την προστασία των δασών, αλλά ποιος αντέδρασε για την εκχέρσωση 500 στρεμμάτων στο Γραμματικό, για την κατασκευή του ΧΥΤΑ; Ποιος νοιάζεται για την επαπειλούμενη μόλυνση του Ευβοϊκού; Ποιος νοιάζεται για την καταστροφή της ζωής μου και της ζωής των παιδιών μου;
Να πάω να φυτέψω κι εγώ -συμβολικά- ένα δεντράκι, έτσι για να έχω συμμετοχή στην προστασία του περιβάλλοντος. Να πάω.... Αλλά θα νιώσω ότι συμμετέχω κι εγώ στο "αλληλοδούλεμα". Θα μας σώσει το δεντράκι μου από τα εκατομμύρια ρύπων που θα ζώσουν την Αττική τα επόμενα χρόνια, από την λειτουργία των ΧΥΤΑ, τα οποία θα προστεθούν στα ήδη υπάρχοντα εκατομμύρια ρύπων από τις δραστηριότητες της "πόλης - δολοφόνου", της Αθήνας;
Να γράψω κι εγώ ένα "πύρινο κείμενο" για κάποια οικολογική καταστροφή. Ε, και; Για να ικανοποιήσω την αυταρέσκειά μου και να έχω να λέω ότι "εγώ τα είχα πει";
Όχι λοιπόν. Δεν παίζω σ΄ αυτό το παιχνίδι. 
Αν, κάποιοι, κάπου, κάποτε θελήσουν να αγωνιστούν, στην πράξη, για το Περιβάλλον της Αττικής, θα είμαι εκεί. Αυτή θα είναι πραγματική συμβολή στον αγώνα για την προστασία του Περιβάλλοντος.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνω και επαυξανω!!!
Αλλα δεν μπορω να μην απορησω, που ειναι ολοι αυτοι οι γνωστοι οικολογοι της περιοχης, που σπευδουν να φωτογραφηθουν στις πυρκαγιες και στις εξορμησεις των ακτων ενω χαλουν τον κοσμο για να μην κοπουν μερικα δενδρα για την Μαραθωνια Διαδρομη;;;; Τι εχει συμβει με το οικολογικο τους αισθητηριο στην περιπτωσh του Γραμματικου; Ειναι εκτος εμβελειας και δεν τους ενδιαφερει; Δεν θιγεται το σπιτι τους οπως στη Μαραθωνια Διαδρομη και αδιαφορουν;;; η εξασκουν την οικολογια τους εξ απαλων ονυχων και οπου δουν τα σκουρα την κανουν με ελαφρια πηδηματακια;;; Οποια και να ειναι η αιτια, μια ειναι η απαντηση ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!