-------------------------------------------------

ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΙΠΩΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΥΤΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ - ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΠΩΝΥΜΩΝ ΚΑΙ ΜΗ

Σάββατο 1 Μαΐου 2010

MAT SECURITY S.A. Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ


Αυτό που βλέπετε είναι το σπίτι ενός υπεργολάβου που εργάζεται στον ΧΥΤΑ Γραμματικού, μπροστά μια κλούβα  και τα ανθρωπάκια δίπλα είναι  άντρες των ΜΑΤ.

        Η απόλυτη ξεφτίλα. Η μετατροπή των ΜΑΤ σε ιδιωτική security. Εντάξει μέχρι τώρα ξέραμε ότι η "MAT SECURITY S.A." προστάτευε τα μηχανήματα του κ. Μπόμπολα στο Γραμματικό. Τώρα μάθαμε ότι προστατεύει και τους υποτακτικούς του.
    Εκατό άνθρωποι από το Γραμματικό πήγαν πριν λίγες μέρες έξω από το σπίτι ενός ανθρώπου που στο όνομα του χρήματος πήγε να εργαστεί στο "έργο" του ΧΥΤΑ, αν και  κατοικεί στην περιοχή, για να διαμαρτυρηθούν. Χωρίς συνωμοτικές κινήσεις, χωρίς καταστροφικές διαθέσεις, ή πρόθεση προπηλακισμού του εν λόγω "κυρίου". Και βρήκαν μπροστά τους τα ΜΑΤ!    Τα ΜΑΤ να φυλάνε το σπίτι ενός υποτακτικού του "εθνικού εργολάβου"!
      Την  "δικαιολογία" την φανταζόμαστε. "Για να αποτραπούν έκτροπα". 
      Μάλιστα.
     Δηλαδή εγώ που έχω κάποιες σοβαρές εντάσεις με έναν γείτονά μου, μπορώ να κάνω χρήση των υπηρεσιών της "MAT SECURITY S.A." ; Μπορεί ο αξιότιμος κ. Υπουργός Προστασίας του Πολίτη να μου στείλει κάνα δυό διμοιρίες να φυλάνε το σπίτι μου;
     Σαν δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ.
  Οι άνθρωποι που πληρώνονται από τα λεφτά μου να γίνονται ορντινάντσες του κάθε μικροεργολάβου. Να ξεφτιλίζεται με αυτόν τον τρόπο η Ελληνική Αστυνομία.
      Εγώ ντρέπομαι, ως πολίτης αυτής της Χώρας, ο αξιότιμος κύριος Υπουργός  δεν ντρέπεται; 
      Μήπως κύριε Υπουργέ θα πρέπει να αλλάξετε το όνομα του Υπουργείου σας σε Υ.Π.Ε.Κ.Λ.Υ. (Υπουργείο Προστασίας Εργολάβων Και Λοιπών Υποτακτικών); Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να γνωρίζει ο κάθε πολίτης την πραγματική αποστολή του Υπουργείου σας. Διαφάνεια παντού, δεν είπαμε;
     Μην περιμένετε να σεβαστεί ο πολίτης την Ελληνική Αστυνομία όταν δεν την σέβεστε εσείς.   Γιατί είμαι βέβαιος ότι κι αυτοί ακόμη οι σκληροί - και πολλές φορές ανάλγητοι- άνδρες των ΜΑΤ θα αισθάνονται προσβολή για τον ρόλο που τους αναθέτετε.
      Κρίμα γιατί άλλα περιμέναμε από σας και την Κυβέρνησή σας.
      Κρίμα γιατί μας απογοητεύετε. 

Υ.Γ. 1 Πάντως μην νομίζετε ότι με την αστυνομική βία και τρομοκρατία θα κάμψετε το αγωνιστικό φρόνημα των κατοίκων του Γραμματικού και της ευρύτερης περιοχής. Αντίθετα μας δυναμώνετε και μας κάνετε πιο αποφασιστικούς.
Υ.Γ. 2 Και μιας και μιλάμε για Υπουργείο ΠΡΟ.ΠΟ. έχουμε: ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ - ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ σημειώσατε 1 (...και με μεγάλο σκορ)



Δεν υπάρχουν σχόλια: